vrijdag 14 december 2007

Wij gaan naar Lesotho...!!!

Hallo lieve familie, vrienden en kennissen,

Voor sommigen die we lang niet hebben gesproken komen wij natuurlijk weer eens met verrassend nieuws.... En anderen zijn reeds op de hoogte. Weer anderen weten een beetje. Maar vandaag is dat anders. Want hier onze site "Kroes Online". Yoehoooeee..

Wij zijn nu ruim 4 jaar geleden gestart met met onze adoptieprocedure. Na het lange wachten is het nu dan eindelijk zo ver.

Inmiddels biedt internet zoveel meer mogelijkheden, dat wij eigenlijk iedereen via deze weg op de hoogte willen houden. Wij zijn nl gezegend met een uitgebreide warme groep mensen om ons heen (fam/vrienden/kennissen). Dat brengt met zich mee dat het niet haalbaar is om iedereen uitgebreid op de hoogte te houden van alle dagelijkse gang van zaken, buiten ons drukke leventje om. Hahaha, ja hoor ik de ouders al denken. "Wacht maar, je dacht dat je het druk had, maar nu gaat het gebeuren". Laat maar komen, wij kijken er naar uit. hihi.

Vandaag vrijdag 14 december 2007 kwam het blijde nieuws. Wij mogen a.s. dinsdag 18 december 2007 naar Lesotho afreizen(!!!) om ons dochtertje te onmoeten en mee naar huis te nemen. Wanneer we thuiskomen...... dat laten we nog lekker even niet weten :-)

Wij zijn SUPERBLIJ en Gelukkig en Happy en inmiddels onze stem kwijt. Want ja, ik (Mitzy) heb natuurlijk meteen mijn hele mobiel afgewerkt. Ook Raymond heeft aardig zijn best gedaan. Maar de stembanden hebben het nu even met ons gehad. Dus de rest sparen we maar op voor die kleine.

We hebben vandaag ook een foto van haar gekregen. En, och, het is het zo een lief mooi meiske. Krijgen het er helemaal warm van. Onze dochter! Er wordt geen stap meer gezet zonder haar foto. Wij met z'n drietjes zijn nu al helemaal een gezinnetje.

Haar kamertje is inmiddels klaar. Raymond heeft zojuist de laatste hand gelegd. En van de week gaat men nog haar gordijntjes ophangen.

Dit was dan het eerste bericht. Zijn benieuwd hoe dit werkt. Als het goed is kunnen jullie ook berichtjes plaatsen en wij ook weer fotootjes. We gaan het allemaal nog ontdekken.

Nu gaan we dan maar snel inpakken!! Op naar Lesotho!!

Liefs Mitzy en Raymond

19 opmerkingen:

Anoniem zei

GEFELICITEERD!!!We zijn ZOOOO benieuwd naar Joy, en zo vreselijk blij vor jullie!!! Snel terugkomen hoor!!!
Nico en Melody

Evelien zei

Jullie krijgen het mooiste Kerstkado wat een mens kan krijgen!

Dikke kus vanuit Berkel.

Nog een paar nachtjes slapen en dan zijn jullie eindelijk een gezin.......

wel snel een plaatje plaatsen he!

Anoniem zei

Wat een mooi nieuws! Mitzy, wij hebben elkaar lang niet gesproken! Te lang!! Wij zijn heeeel blij voor jullie!! En...natuurlijk heel benieuwd naar dit mooie meisje. Goede reis alvast en geniet van elk moment!
Liefs,
Lisette (en Rob, Sam en Julia)

Anoniem zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd met de kleine meid !!! Ik voel me nog steeds vereerd dat ik een van de eerste mocht zijn die dit fantastische bericht met jullie mocht en kon vieren !!! En zoals Evelien al zei dit is het mooiste Kerstkado wat je maar kan wensen. Het is jullie SUPER GEGUND !!!
Kai, Caro en kids

Anoniem zei

Mitzy,

elkaar lang niet gesproken, maar wat een super nieuws!
Gefeliciteerd voor jullie beide en ga volop genieten van jullie kindje!

Wacht de foto's af.....ariadne

Anoniem zei

Hoi Mitzy en Raymond,
Geweldig dat het nu eindelijk zover is!!!!!
Jullie nieuwe jaar heeft een geweldig mooie start!!!!
Van Harte Gefeliciteerd!!!!!!
We hopen de kleine meid snel te mogen begroeten, maar eerst maar samen veel van haar genieten!
We kijken uit naar de dagen van mooi weer zodat jullie met je drietjes naar de lammetjes kunnen komen kijken!!!!
Hele mooie KERSTDAGEN en een
HEEL GELUKKIG 2008
Dikke knuffel van ons.
groetjes
Hanny

Anoniem zei

Toch bestaat de kerstman !!! Ga maar snel jullie Joy for life ophalen. Heel veel geluk met elkaar.
We genieten met jullie mee !

Huib, Daan & Kim

Anoniem zei

Wow dat klinkt geweldig.
Dat wordt een hele reis.
Ik ben heel blij voor jullie na dat lange wachten. En nu eindelijk resultaat.
Nou dat wordt wat. Het wordt druk bij jullie. Ha ha
Groetjes Roger
Dallas, Texas, US

Anoniem zei

Een hele goede reis.
Ongeloofljk zo vlak voor het nieuwe jaar!!
Spannend allemaal,tot ziens met z'n drieën.
Liane x

Anoniem zei

Lieve Raymond en Mitzy,

Ik vind het geweldig nieuws! Ik vind het heel fijn dat jullie de ontwikkelingen met mij hebben willen delen.

Jullie zijn heel bijzondere mensen en ik gun het jullie ontzettend. Joy boft maar met zulke ouders.

Wat moet dit voor een onvergetelijke feestdagen voor jullie alle drie worden!

Nogmaals van harte gefeliciteerd, ook namens Karin, Griffin en Austin

We gaan een schitterend 2008 tegemoet met zijn allen.

Succes(gids)!


Stefan

Anoniem zei

Heel veel geluk! Geweldig. Dinsdag ga ik heel erg aan julllie denken.
En voor jullie drietjeseen heel goed 2008!
Groetjes,
Carina

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!! Oh ik of liever gezegd WIJ hihi hebben de hele dag met een big smile rond gelopen!!
Eindelijk is het zover!! Wowh wat super!!!

Enjoy the gift of Joy that Joy is gonna bring you!!!

Wij kijken er naar uit om jullie kleine meid te ontmoeten.
Een hele goeie reis,wij blijven jullie volgen!!

Liefs en dikke kussen van Jacq,Jack en Jeff

Anoniem zei

Lieve Mitzy en Raymond,

Wat een fantastisch nieuws!!!!
Een kerst om nooit meer te vergeten. Ik kreeg kippevel toen ik het net las!!!
We wensen jullie alle goeds dat je maar kunt bedenken!

Lieve Mitz.... spreek je gauw...(er gebeurd hier ook erg veel bij ons)

Marion en René

Anoniem zei

Lang gewacht en nu toch gekomen, dit is toch het kerstcadeau van je dromen.
We kijken erg naar haar uit, maar waar blijft die foto van je kleine spruit?

Anoniem zei

Twee Kuifjes in Afrika... tjeeeeee dat het echt gaat gebeuren zeg, heel bijzonder! Na veel gesteggel, interne struggels, Anthony Robbins levenslessen en geduld blijkt maar weer dat toeval niet bestaat: bij kerst hoort een cadeau en jullie cadeau bevat lots of Joy... What's in a name mensen. Live, learn en kom terug met jullie eigen meissie. We kijken uit naar de eerste kennismaking.

Mies & Cora

Anoniem zei

Hallo Raymond en mitzy,

Wauw, geweldig.... ik heb lang niets van jullie gehoord, en jullie niet van mij, maar dat is helemaal niet zo belangrijk... dit is zo geweldg, fantastisch nieuws.
Wat een rijkelijke zegen.
Als jullie terug zijn, komen wij naar jullie en jullie dochtertje.

Veel liefs Valerie, Reza, Guilaine, Yinka en Noah

Anoniem zei

He die Mitzy!!

Ook wij hebben elkaar al een tijdje niet gesproken maar nooit vergeten....

Wat een geweldig nieuws!!!

Ik wens jullie alle liefde toe met jullie kleine meisje!

Geniet er volop van, maar dat doe je nu al...!

Morgen een hele spannende dag, ik denk aan jullie!
Ik hoop snel een mooie foto van jullie te zien!

Liefs
Silvia

Anoniem zei

lieve mitzy en raymond,
ik ben zoooo blij voor jullie !!!
ben stil van zoveel blijdschap.... jullie ook blijkbaar, hihi, dus bellen doen we later.
dat wordt voor ons allen een heel bijzondere kerst!
heeeeel veeel geluk, liefs, jom

Chandra zei

Lieve Mitzy en Raymond,

Heel veel geluk en plezier met jullie dochtertje. Ik ben heel blij voor jullie.
Ze is een schatje.

Groetjes,
Chandra