maandag 17 december 2007

"Woh we're going to Lesotho.."

Hai hai,
Woooaahhhh, vandaag is het dan zo ver!!! Zoooo verschrikkelijk spannend!!! En zoooo verschrikkelijk leuk!! Laatste dingetjes nog te doen en dan wegwezen!

In Lesotho is het nu zo rond de 28 graden! Blauwe lucht en heel veel zonnestraaltjes. Nu even niet meer zo veel te melden. Tot vanuit Lesotho!

En, jaaahhh (hahaha) binnenkort plaatsen wij een fotootje van Joy......

Vanuit Lesotho zullen we als het lukt ook een berichtje(s) plaatsen.. En anders tot....




Groetjes en liefs Mitzy en Raymond


ons verblijf aldaar

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve baasjes,

Ik wilde jullie nog een stevige poot en lekkere knuffel wensen voor jullie vertrokken maar het vrouwbaasje in dit huis heeft het ietwat druk gehad (gedachten waren wel bij jullie hoor!) dus bij deze:

'Heeel veel succes met het ophalen van ons nieuwe familielid!, ik kan niet wachten: eindelijk een baasje meer van mijn leeftijd.'

Ik weet dat jullie het straks iets drukker zullen hebben en even wat minder tijd aan mij zullen/kunnen besteden. Maar dat begrijp ik wel hoor (op het moment krijg ik aandacht voor zesduizend!)

Ik heb net gehoord dat ik zo lang mag blijven als nodig is en dat mijn 'tijdelijke' baasjes wel merken wat er gaat gebeuren in de aankomende weekjes.

Grote, wollige lik aan het kleine vrouwbaasje en heel veel succes vanuit huize Borsboom.

Luitjes; heel veel Joy for you in this period!